clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
ویژه
library_books
عصر اینترنت
event
1398/03/25
edit
کد خبر : 11,067
خبر ديگري از بهترين زيرساخت اينترنت دنيا

اینترنت ۵جی در کره جنوبی یک میلیون کاربر دارد

rate_review
171 کلمه - زمان مطالعه: 0 دقیقه و 56 ثانیه
به نظر می رسد گسترش و همخوانی شبکه اینترنت ۵ جی در کره جنوبی به خوبی پیش می رود.طبق گزارش وزارت علم و فناوری این کشور تا ۱۰ ژوئن یک میلیون نفر مشترک این شبکه جدید اینترنت موبایل شده اند.

descriptionتوضیحات بیشتر

به گزارش عصر آی سی تی،  به نوشته جی اس ام آرنا  این ٖآمار اشتراک مربوط به ۶۹ روز است و جالب آنکه  در سال ۲۰۱۱ میلادی  مشترکان  اینترنت ۴جی در ۸۰ روز به یک میلیون نفر رسید.
 شبکه های تجاری ۵ جی  در سوم آوریل در کره جنوبی ارائه شد و آمار مذکور نشان می دهد به طور متوسط روازنه ۱۴ هزار نفر  مشترک اینترنت ۵ جی شده اند.
 ۴۰ درصد مشترکان اینترنت ۵ جی از سرویس های شرکت SK تلکام  استفاده می کنند. از سوی دیگر شرکت های  کره تلکام و ال جی اوپالز هرکدام ۳۰ درصد از مشترکان را به خود اختصاص داده اند.
این در حالی است که با وجود  مشکلات مربوط به سرعت اینترنت ۵جی وپوشش محدود به نظر می رسد  احداث ایستگاه ها مبنای جدید و ترویج موبایل های مجهز به استاندارد اینترنت ۵ جی  سبب شده  تعداد کاربران این شبکه اینترنتی به سرعت رشد کند.
  طبق پیش بینی های اخیر تا پایان سال جاری درکره جنوبی  تعداد کاربران اینترنت ۵ جی  حدود ۳تا۴ میلیون  نفر افزایش می یابد. تقاضا برای اینترنت ۵ جی و بهبود پوشش شبکه  انگیزش های اصلی هستند.

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.