clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
ویژه
library_books
عصر تلفن همراه
event
1398/03/22
edit
کد خبر : 11,051
جدال جديد كره و آمريكا

كوالكام برنده است يا ال جي؟

rate_review
173 کلمه - زمان مطالعه: 0 دقیقه و 57 ثانیه
پس از بروز تردید در مذاکرات تجدید لايسنس تراشه های کوالکام با شرکت ال جی، فروش گوشی های V50 ThinQ 5G با آینده مبهمی روبه رو شده است.

descriptionتوضیحات بیشتر

به گزارش عصری آی سی تی، به نقل از رویترز،  این شرکت کره ای چندی قبل علیه کوالکام  شکایت کرد. در متن این شکایت آمده است: اگر کوالکام در مذاکرات با lgشرکت نکند، طبق رای دادگاه ان شركت چاره ای ندارد جز آنکه قرارداد و توافقنامه مربوط به تامین تراشه  را تعیین کند.
 ماه گذشته دادگاه آنتی تراست( ضد انحصار) کوالکام را متهم کرد هزینه های سنگینی برای شرکت هایی تعیین می کند که خواهان استفاده از پتنت های آن هستند. لوسی کوه قاضی دادگاه همچنین اعلام کرد این شرکت آمریکایی باید  قرارداد جدیدی  جهت استفاده از لايسنس ها و بدون شرایط اهانت آمیز امضا کند.
 ال جی خواهان آن است که کوالکام از رای دادگاه پیروی کند.اما به نظر می رسد کوالکام خواهان  آن است تا بررسی تمام گزینه های پیش روی، منتظر تجدید نظر در حکم دادگاه شود.
 هنوز مشخص نیست این ماجرا چه زمانی خاتمه می یابد اما به طور حتم ال جی را در موقعیت بدی قرار داده است. اگر جنجال دادگاه به زودی فیصله نیابد این شرکت کره ای مجبور می شود   عرضه موبایل LG V50 ThinQ و بقیه دستگاه هایی را که مجهز به اینترنت ۵جی هستند به تعویق بیندازد.

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.