clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
ویژه
library_books
عصر فناوری
event
1398/03/24
edit
کد خبر : 11,059
رویایی در فضای مجازی

خلق شهر هوشمند چگونه محقق می‌شود

rate_review
369 کلمه - زمان مطالعه: 2 دقیقه و 1 ثانیه
«نیوز تِک مارکت» به تازگی گزارشی منتشر کرده که جنبه‌های مختلف موفقیت صنعت جهانی زیرساخت ICT شهر هوشمند در دنیا را بیان می‌کند.

descriptionتوضیحات بیشتر


به گزارش عصر آی سی  تی،  تحقیق پیرامون بازار جهانی زیرساخت ICT شهر هوشمند در راستای تحققِ پرسش‌هایی پیرامون ابعاد مختلف این صنعت جهانی است. این گزارش متشکل از پیش‌بینی‌های موثق و دقیقی است که تجزیه و تحلیل‌های آن برمبنای حجم فروش زیرساخت‌های ICT شهر هوشمند، حجم تولید، نتیجه درآمد، تمایلات و نرخ رشد است و به واسطه تحقیق جامع و کاملی از فاز فعلی و قبلی بازار جهانی زیرساخت ICT شهر هوشمند به دست آمده است.
بازار جهانی زیرساخت ICT شهر هوشمند در چند دهه گذشته با رشد ثابتی در زمینه صنعت مواجه بوده و انتظار می‌رود در سال‌های پیش‌رو با رشد روزافزونی هم روبه‌رو شود. در حالی که این بازار در مرحله رشد و توسعه به سر می‌برد، محدوده وسیعی را برای نبرد بر سر موضوعاتی چون ابداع، قیمت‌گذاری، خدمات، دسترسی جهانی، کیفیت محصول و ارتقاء ایجاد می‌کند. عناصر مختلف مانند اثر مواد خام، در دسترس بودن نیروی کار و ثبات مالی نیروهای رشد بازار هستند.
این گزارش، خواننده را به دید عمیق در عملیات‌های رقابتی، عملکرد و حرکت‌های آتی هدایت کرده و جزئیات دقیقی را درباره زنجیره ارزشمند رقابتی، ساختار قیمت‌گذاری، هزینه نگهداری، شبکه توزیع، حضور جهانی، منابع مواد خام، فعالیت‌های صادرات و واردات، تجهیزات و پیشرفت‌های فنی بیان می‌کند.
ضمنا این گزارش دلایل موفقیت استراتژیک هر یک از رقیبان این حوزه را رصد می‌کند تا به تحلیل‌های جامع‌تری درباره بازار جهانی زیرساخت ICT شهر هوشمند دست یابد. این حرکت‌های استراتژیک غالبا شامل راه‌اندازی محصول جدید، خریدها، موارد ادغام‌شده، تعیین نام تجاری و فعالیت‌های تبلیغاتی است و ارزیابی دقیقی براساس نسبت‌های مالی ارائه می‌دهد که جزئیاتی شامل حجم فروش، نتایج درآمدها، سودآوری، چشم‌انداز رشد، سرمایه‌گذاری و دیگر نسبت‌های مالی را دربرمی‌گیرد.
بازار جهانی زیرساخت ICT شهر هوشمند به بخش‌های مختلف و حیاتی مانند انواع زیرساخت‌های ICT شهر هوشمند، کاربردها، مناطق توسعه اینترنت و کاربران نهایی تقسیم شده‌اند. گزارش ارائه شده هرکدام از این بخش‌ها را درنظر می‌گیرد و تجزیه و تحلیل‌های ارزشمندی را مطابق خواسته و تقاضا، حجم فروش، گرایش مصرف، تغییر تمایلات و حتی تولید درآمد ارائه می‌دهد. همچنین این گزارش روی شرایط صنعتی تمرکز می‌کند که معمولا با ناحیه موردنظر متفاوت است. در این گزارش به تجزیه و تحلیل‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و شرایط جوی پرداخته شده و بحث را در راستای تجارت هدایت می‌کند.
در نهایت، طبق این گزارش، شورای هوشمندی برای تجارت زیرساخت ICT شهر هوشمند ایجاد می‌شود که در قالب آن بتوانیم تصمیمات آگاهانه‌ای در عرصه تجارت اتخاذ کنیم، ترکیبات مؤثری را در حوزه بازاریابی خلق کنیم و استراتژ‌ی‌های تجاری سودآوری را شکل دهیم. همین اقدامات، تجارت را به سمت و سویی هدایت می‌کند که به یکی از مؤثرترین صنایع در بازارهای جهانی تبدیل شود.
 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.