clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
ویژه
library_books
عصر سخت افزار
event
1398/03/27
edit
کد خبر : 11,103
زیاده‌خواهی کمپانی معروف از بازار لپ‌تاپ‌های بازی در هند

«ایسوس» به دنبال سهم 50 درصدی

rate_review
195 کلمه - زمان مطالعه: 1 دقیقه و 4 ثانیه
کمپانی ایسوس با راه‌اندازی فروشگاه‌های بیشتر در هند، به دنبال افزایش سهم 40 درصدی خود از بازار لپ‌تاپ بازی در این کشور است

descriptionتوضیحات بیشتر

 
به گزارش عصر آی سی تی، 
.در دوران رونق بازی‌های موبایلی گوشی‌های هوشمند که بازار PC را دچار رکود و کاهش کرده، کمپانی تایوانی ایسوس تلاش می‌کند تا شهم خود را از بازار لپ‌تاپ‌های بازی در هند به 50 درصد برساند؛ این در حالی است که مدیر اجرایی این کمپانی به افزایش مراکز فروش از 100 به 200 مرکز تا پایان امسال اشاره کرده است.
خبرهای موثق حکایت از آن دارد که ایسوس مقام نخست را در میان برندهای لپ‌تاپ بازی در هند دارد. سال گذشته، این کمپانی 23 درصد از سهم بخش لپ‌تاپ‌های بازی کشور هند را در اختیار داشت و در سال جاری و در چهار ماهه نخست سال 2019، این سهم به 40 درصد افزایش یافته است.
علاوه بر این، ایسوس به دنبال افزایش سهم خود از 11 درصد در بازار لپ‌تاپ مصرفی در هندوستان به 15 تا 20 درصد تا پایان سال 2019 است. این کمپانی در نظر دارد لپ‌تاپ‌های ارزان‌قیمتی تولید و روانه بازار کنند که طیف بیشتری از کاربران قادر به خرید و پرداخت هزینه‌ها باشند. به عنوان مثال، سال گذشته مدل Vivobooks را عرضه کرد که کاربرانی با حد توان خرید متوسط هم توانستند آن را خریداری کنند. با گسترش این طرح، به طور قطع سهم این کمپانی از بازار لپ‌تاپ در هند افزایش می‌یابد.
ایسوس در نظر دارد خرده‌فروشی‌های خود را در هند افزایش دهد به طوری که قرار است هر ماه 7 تا 10 فروشگاه فروش لپ‌تاپ بازی در این کشور فعالیت خود را آغاز کنند.
 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.