clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
ویژه
library_books
عصر سخت افزار
event
1403/03/21
edit
کد خبر : 35,116

ایرباد جدید با نمایشگر لمسی و شارژ سریع عرضه شد

rate_review
217 کلمه - زمان مطالعه: 1 دقیقه و 15 ثانیه
ایربادی با قیمت ۲۱۲ دلار در بازار چین عرضه شده که می تواند سروصدای محیط را کاهش داد و روی قاب شارژ آن یک نمایشگر لمسی وجود دارد. این قاب مجهز به قابلیت شارژ سریع است.

descriptionتوضیحات بیشتر

عصر آی.سی.تی،شرکت«جی بی ال» یک ایرباد بی سیم جدید به نام LIVE FLEX۳ در چین عرضه کرده که قیمت پایه آن ۱۳۹۹ یوان یا ۲۱۲ دلار است.

ویژگی اصلی این گجت قاب شارژ آن است که یک نمایشگر لمسی در آن تعبیه شده است. این نمایشگر به کاربر اجازه می دهد قابلیت های مختلف از جمله پخش و تغییر آهنگ هاف تنظیم حالت های صوتی، تطبیق جلوه های ویژه صوتی، تغییر وال پیپر و مکان یابی ایرباد را بدون استفاده از موبایل کنترل کند. همچنین این قاب ایرباد از وال پیپر شخصی سازی شده پشتیبانی می کند و به این ترتیب فرد می تواند ظاهر گجت را به دلخواه دربیاورد.

هر یک از ایربادها دارای درایورهای دینامیک ۱۲ میلیمتری برای صوت هستند و از قابلیت «کاهش نویز تطبیقی ۴ میکروفون کل محیط» (four-microphone full-scene adaptive noise reduction) پشتیبانی می کنند تا سروصدای ناخواسته محیطی مسدود شود. همچنین ایربادها ضدآب هستند و گواهینامه IP۵۵ دارند، این بدان معنا است که آنها قادر به تحمل گرد و غبار و مقدار اندکی آب هستند.

استفاده از بلوتوث ۵.۳ در گجت، اتصال پایدار آن به موبایل را تضمین می کند. از سوی دیگر طول عمر شارژ ایرباد مذکور ۱۰ ساعت اعلام شده است. قاب گجت نیز می تواند تا ۴۰ ساعت شارژ فراهم کند و در نتیجه کل عمل باتری به ۵۰ ساعت می رسد. قاب مذکور همچنین از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می کند به طوریکه با ۱۰ دقیقه شارژ آن ایرباد می تواند تا ۴ ساعت کار کند.

ایرباد مذکور هم اکنون در مرحله پیش فروش است.



منبع: خبرگزاری مهر

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.