clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
ویژه
library_books
عصر شتابدهی
event
1398/05/02
edit
کد خبر : 11,661
اختصاصی /

استارت آپ توانیتو در راه جهانی شدن

rate_review
170 کلمه - زمان مطالعه: 0 دقیقه و 56 ثانیه

create سارا صفری

به گفته مدیرعامل استارت آپ توانیتو ، این استارت آپ سرویس هایی را به منظور سهولت توانیابان ارایه می دهد.

descriptionتوضیحات بیشتر

عصر آی.سی.تی،  وحید رجبلو مدیرعامل استارت آپ توانیتو بیان کرد: توانیتو استارت آپی است که به جامعه معلولین سرویس های سلامت، پیراپزشکی، عمومی، حمل ونقل، خرید، نمایش مکان های مناسب برای عبور این افراد و آموزش ارایه می دهد.
رجبلو افزود: خدمات در منزل مانند فیزیوتراپی و آرایشگاه برای توانیاب در این استارت آپ وجود دارد. اخیرا در حال ورود به موضوع اشتغال برای این افراد هستیم و تعدادی از این سرویس ها در حال توسعه و تعداد دیگری اجرا شده است.


او گفت: ایده این استارت آپ از سال 94 به ذهنم رسیدبه دلیل اینکه خودم دارای معلولیت شدید هستم و یک سری نیازهای خاص داشتم که باید رفع می شد درحالی که دسترسی به این سرویس ها مناسب نبود و کل خانواده درگیر یک شخص می شدند اما در حال حاضر افراد معلول به تنهایی با گوشی موبایل یا لپ تاپ می توانند اکثر سرویس های مورد نیاز را از سایت توانیتو به صورت آنلاین و تلفنی سفارش دهند.


مدیرعامل استارت آپ توانیتو ادامه داد: پیشنهاداتی از کشورهای آلمان، ترکیه و گرجستان برای توسعه این استارت آپ در خارج از کشور شده که اگر تا پایان سال به یک ثبات خاص و هدف 5 ساله ای که در نظر داریم برسد، سال آینده توانیتو را در خارج از کشور نیز توسعه خواهیم داد.

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.