clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
ویژه
library_books
عصر شتابدهی
event
1399/06/23
edit
کد خبر : 23,105
ویژه / تا پایان تابستان صورت می گیرد

برپایی«دوشنبه‌های کسب و کار» در پارک فناوری پردیس

rate_review
328 کلمه - زمان مطالعه: 1 دقیقه و 48 ثانیه
رویداد «دوشنبه‌های کسب و کار»، به مدت 4 هفته در پارک فناوری پردیس برگزار شده و با محوریت رونق کارآفرینی شرکت های خلاق تا پایان تابستان جاری ادامه دارد.

descriptionتوضیحات بیشتر

عصر آی.سی.تی، پارک فناوری پردیس معاونت علمی، رویداد «دوشنبه‌های کسب و کار» را برای توسعه کسب‌وکار شرکت‌های فناور و با رویکرد ارائه مشاوره‌های حرفه‌ای و منظم برنامه‌ریزی کرده است که این رویداد طی 4 هفته برگزار می‌شود.

در این رویداد علاوه بر ارائه مشاوره تخصصی، مشکلات و چالش‌های شرکت‌های فناور بررسی می‌شود و به آنها کمک‌های تخصصی عرضه می‌شود. این رویداد ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند در آن ثبت‌نام کنند.

دوشنبه‌های مشاوره کسب و کار در پارک فناوری پردیس معاونت علمی برای رفع نیازها و چالش‌های فعالان فناور برنامه‌ریزی شده است، این رویداد ویژه کارآفرینان و صاحبین مشاغل فناورانه است و شرکت‌های فناور در این رخداد، علاوه بر دریافت مشاوره تخصصی، مشکلات و چالش‌های خود را نیز مطرح می‌کنند.

با توجه به توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری در کشور و نیاز اساسی اجزای این زیست‌بوم به مشاوره‌های کسب و کار، پارک فناوری پردیس معاونت علمی با برگزاری دوشنبه‌های مشاوره کسب و کار تلاش دارد تا بتواند نیازهای اساسی فعالین این زیست‌بوم را رفع کند.

در دوشنبه‌های مشاوره کسب و کار که قرار است طی 4 هفته متوالی توسط اداره‌کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری برگزار شود، شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، استارتاپ‌ها، تیم‌های اشتراکی (co-working space) و فعالان کسب و کارهای مختلف می‌توانند از خدمات مشاوران حوزه‌های مختلف برخوردار شوند. از جمله  مشاوره‌های ارائه شده در این دوره می‌توان به ارائه خدمات مشاوره در حوزه‌های  مالی و مالیاتی، حقوقی و قراردادی و توسعه کسب و کار اشاره کرد.

خدمات مشاوره پارک برای تمامی متقاضیان و صاحبین کسب و کارها بلامانع است و تمامی متقاضیان می‌توانند در این جلسات مشاوره حضور یابند و از خدمات مشاوره‌ای که توسط متخصصین امر ارائه می‌شود، استفاده کنند. همچنین در این جلسات مشاوره تلاش شده است تا مشکلات اعضای شبکه پارک فناوری پردیس معاونت علمی شناسایی شده و برای آنها راه‌حل‌های مناسبی ارائه شود.

در اولین رویداد مشاوره کسب و کار که 3 شهریور 99 برگزار شد، متقاضیان با هماهنگی قبلی با کارشناسان پارک فناوری پردیس معاونت علمی، تقاضای خود را برای دریافت مشاوره‌های مورد نیاز ثبت کرده و از خدمات متخصصان آن حوزه استفاده کردند.

نکته حائز اهمیت اینکه  شرکت در این رویداد برای اعضای شبکه پارک فناوری پردیس  معاونت علمی به صورت کاملا رایگان درنظر گرفته شده است و حضور در دوشنبه‌های مشاوره کسب و کار برای تمامی متقاضیان خارج از پارک نیز بلامانع است.

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.