clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
ویژه
library_books
عصر شتابدهی
event
1399/06/27
edit
کد خبر : 23,206
ویژه / امروز برگزار می‌شود

داوری بزرگترین رویداد سرمایه گذاری استارتاپی کشور

rate_review
196 کلمه - زمان مطالعه: 1 دقیقه و 4 ثانیه
بزرگترین رویداد سرمایه گذاری استارتاپی کشور با عنوان سکوی پرتاب صعود تابستانه توسط مجموعه 100 استارتاپ امروز 27 شهریورماه برگزار می شود.

descriptionتوضیحات بیشتر

عصر آی.سی.تی، دومین رویداد سرمایه‌گذاری سکوی پرتاب مجموعه « ۱۰۰ استارت‌آپ»، با حضور ۵۰ تیم در مرکز رویدادهای سلام برگزار می‌شود.

در مرحله اول و بخش غیر حضوری، ۶۰۰ تیم استارت‌آپی طرح‌های خود را برای «۱۰۰ استارت‌آپ» ارسال کردند، تا بعد از بررسی اولیه و برگزاری چندین جلسه داوری مجازی با حضور فعالان اکوسیستم استارت‌آپی به رویداد حضوری سرمایه‌گذاری راه یافته و از حمایت سرمایه گذاران بهره مند شوند.

پس از مرحله داوری اولیه، ۵۰ تیم به مرحله حضوری راه‌یافته‌اند و امروز پنجشنبه ۲۷ شهریورماه از ساعت 8 صبح تا 18 عصر باید در رویداد حاضر شده و توسط داوران مورد بررسی قرار ‌گیرند.

در اختتامیه این رویداد نتیجه داوری نهایی اعلام شده و همچنین شرایط سرمایه‌گذاری به صورت قطعی به تیم‌ها اعلام خواهد شد. با توجه به اینکه مخاطب اصلی۱۰۰ استارت‌آپ تیم‌های حاضر در مرحله بذری و پیش بذری هستند، متوسط سرمایه‌گذاری بر هر تیم ۲۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

مجموعه «۱۰۰ استارت آپ» با همکاری موسسه دانش‌بنیان برکت، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی با هدف سرمایه‌گذاری سالانه ۲۰ میلیارد تومان روی ۱۰۰ استارت آپ در مرحله بذری و پیش‌بذری در مهرماه سال ۹۸ راه‌اندازی شده است.

این نهاد با همکاری شبکه‌ای از راهبران نام‌آشنای زیست‌بوم کارآفرینی، شتابدهنده‌های همکار و نهادهای خصوصی و دولتی تلاش می‌کند فرایند شتاب‌گیری این استارتاپ‌ها را پیگیری و تسهیل کند.

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.