clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
ویژه
library_books
عصر شتابدهی
event
1399/06/29
edit
کد خبر : 23,219

سامانه راه نوآوری پلی ارتباطی برای توسعه کسب و کارهای آنلاین

rate_review
246 کلمه - زمان مطالعه: 1 دقیقه و 24 ثانیه
سامانه راه نوآوری به عنوان بستری برای ایجاد ارتباط میان ارایه دهندگان و ارایه گیرندگان خدمات مختلف با هدف توسعه زیست بوم نوآوری کشور راه اندازی شده است.

descriptionتوضیحات بیشتر

عصر آی.سی.تی،  معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف توسعه کسب‌وکارهای اقتصاد دیجیتال سامانه راه نوآوری را ایجاد کرد. این سامانه به عنوان بستری برای ایجاد روابط و تبادل بین خدمت‌دهنده‌ها و خدمت‌گیرنده‌ها برای توسعه زیست‌بوم نوآوری کشور فعال بوده و بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ- هوش مصنوعی- خدمات نرم افزاری- خدمات اداری و منابع انسانی- خدمات زیرساختی و خدمات حقوقی وبیمه از جمله خدمات اراپه شده در این سامانه است.

سامانه راه نوآوری راه‌حلی برای توسعه کسب‌وکار به‌صورت آنلاین با ایجاد روابط و تبادل بین خدمت‌دهنده‌ها و خدمت‌گیرنده‌ها در حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی است. این سامانه توسط ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی ریاست جمهوری برای شکوفایی و توسعه اکوسیستم کارآفرینی این حوزه راه‌اندازی شده است.

هدف این سامانه، فراهم کردن بهترین و مفیدترین شرایط برای سرعت بخشیدن به رشد کسب‌وکارها است. ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با ارائه حمایت مادی و معنوی از خدمات ارائه شده در سامانه بر این باور است تا زیست‌بوم اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی را شکوفا کند و رونق دهد.

سامانه راه نوآوری تا امروز با همراهی44 خدمت‌دهنده، 87 خدمت مختلف را به 108 شرکت نوپا ارائه کرده است.

در ادامه مسیر این سامانه با همراهی ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران زیست بوم کارآفرینی ایجاد شد. کمپینی هم به منظور حمایت از شرکت‌های نوپای حوزه دیجیتال در حال پیاده‌سازی است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت http://innoway.ir/ مراجعه کنند و یا برای استفاده از خدمات سامانه و دستیابی به اطلاعات تکمیلی، شبکه‌های اجتماعی سایت راه‌ نوآوری را دنبال کنند.

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.