clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
ویژه
library_books
عصر شتابدهی
event
1399/07/03
edit
کد خبر : 23,346
ویژه / با ارائه خدمات هاست ایران

ایران نوآفرین از کسب‌وکارهای نوپا حمایت می کند

rate_review
154 کلمه - زمان مطالعه: 0 دقیقه و 51 ثانیه
ایران نوآفرین عنوان طرحی است که با با ارائه خدمات رایگان و نیم بهای هاست ایران از استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا حمایت می کند.

descriptionتوضیحات بیشتر

عصر آی.سی.تی، سامانه ملی ایران نوآفرین سامانه‌ای جامع در حوزه نوآفرینی کشور است تا امکان رشد و شکوفایی در این حوزه را از طریق تسهیل دسترسی به اطلاعات و امکانات موردنیاز ذینفعان اصلی این حوزه و یکپارچه‌سازی آن‌ها، فراهم آورد.

بر مبنای طرح ایران نوآفرین؛ خدمات هاست ایران در ۶ ماه اول قرارداد تا سقف ۶ میلیون تومان به‌صورت رایگان و در ۶ ماهه دوم تا سقف ۶ میلیون تومان به‌صورت نیم‌بها محاسبه می شود.

ایران نوآفرین یک طرح پیشرو، نوآورانه و حمایتی است که توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران شروع شده و از استارت‌آپ‌ها، تیم‌ها، افراد و کسب‌وکارهایی که در جهت نوآوری و کارآفرینی مشغول به فعالیت هستند پشتیبانی می‌کند.

در طرح ایران نوآفرین؛ کلیه خدمات هاست ایران در ۶ ماه اول قرارداد تا سقف ۶ میلیون تومان به‌صورت رایگان و در ۶ ماهه دوم تا سقف ۶ میلیون تومان به‌صورت نیم‌بها محاسبه خواهد شد. این طرح از طریق سامانه مشترک هاست ایران و سازمان فناوری اطلاعات، برای حداکثر ۸۰۰ شرکت مورد تایید طرح ایران نوآفرین، راه‌اندازی می‌شود.

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.