clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
ویژه
library_books
عصر شتابدهی
event
1399/07/16
edit
کد خبر : 23,620
ویژه /

سرمایه گذاری 22میلیاردی در مرکز نوآوری و شتابدهی «آو»

rate_review
282 کلمه - زمان مطالعه: 1 دقیقه و 35 ثانیه
«مرکز نوآوری و شتابدهی آو» با سرمایه گذاری۱۲ میلیارد تومانی در حوزه دیجیتال مارکتینگ افتتاح شد و قرار است حمایت ۱۰ میلیارد تومانی دیگری را نیز جذب کند.

descriptionتوضیحات بیشتر

عصر آی.سی.تی، مرکز نوآوری و شتابدهی آو با رویکرد رونق استارتاپ‌های فعال در حوزه بازاریابی دیجیتال، تبلیغات هوشمند و برندینگ توسط سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری افتتاح شد.

مرکز نوآوری آو با تمرکز بر حوزه‌های مارکتینگ، تبلیغات و تحقیقات، بازار آینده کسب‌و‌کارها در این حوزه را برای ورود به دنیای نوآوری و فناوری‌ آماده می‌کند.

این مرکز شتابدهی بر بستر هلدینگ دی‌ان‌ای یونیون در کنار ۱۶ تیم فناور و استارتاپی در حوزه تبلیغات، دیجیتال مارکتینگ، تحقیقات بازار، برنامه ریزی رسانه، آموزش و مشاوره مارکتینگ و فناوری‌های پیشرفته فعالیت می‌کند.

همزمان با افتتاح مرکز نوآوری آو، ۴ خدمت استارتاپی توسط استارتاپ‌های دی‌ان‌ای یونیون در حوزه بازاریابی دیجیتال که به بازار عرضه شده است به دست معاون علمی و فناوری رییس جمهوری رونمایی شد.

بیش از ۴۵۰ نیروی انسانی تمام وقت و ۱۰۲۵ نیروی پاره وقت در این مجموعه فناور فعالیت می کنند. تیم‌های نوآور فعال در حل مسائل آینده بازاریابی از این خدمات بهره مند می شوند.

شرکت های شناخته شده خارجی مشتری خدمات شرکت‌های زیرمجموعه دی‌ان‌ای یونیون هستند و در حال حاضر زمینه استفاده شرکت‌های داخلی از این خدمات فراهم شده است.

آو با هدف سرعت دادن به پیشرفت و تحول آفرینی در صنعت بازاریابی دیجیتال شکل گرفته است. در حال حاضر با همراهی برندهای شناخته شده نیز کار شتابدهی ایده‌های نوآورانه را دنبال می‌کند.

بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای احداث این مجموعه فناور صورت گرفته است و در سال جاری نیز  ۱۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خواهد شد.

گفتنی است مرکز نوآوری آو با تمرکز بر حوزه‌های مارکتینگ، تبلیغات و تحقیقات بازار، تصمیم دارد در مسیر انتقال به نسل آینده کنار صاحبان برندها و کسب‌و‌کارها باشد و آنها را برای ورود به دنیای نوآوری و تکنولوژی‌های نوین یاری کند.
این مرکز یکی از پانزده شرکت‌ فعال گروه dnaunion است، که همگی از پیشگامان صنعت مارکتینگ، تبلیغات و تحقیقات بازار هستند و در حوزه‌های تبلیغات، برنامه‌ریزی رسانه، دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا، برندینگ، BTL، تحقیقات بازار، آموزش و مشاوره مارکتینگ و روابط‌ عمومی مشتریان را برای تحقق تغییرات بزرگ همراهی می‌کنند.

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.