clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
ویژه
library_books
عصر شتابدهی
event
1399/10/29
edit
کد خبر : 25,186
از 30دی ماه آغاز می شود

برپایی وبینارهای فناورانه در حوزه صنایع نرم و خلاق

rate_review
266 کلمه - زمان مطالعه: 1 دقیقه و 30 ثانیه
وبینارهای فناورانه در حوزه صنایع نرم و خلاق از 30دی ماه در سراسر کشور برگزار می شود.

descriptionتوضیحات بیشتر

به گزارش عصر آی.سی.تی، ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق همواره از برپایی کارگاه های آموزشی، وبینارها و رویدادهای فناورانه در شهرهای مختلف کشور حمایت می کند که براین اساس توانمندسازی کسب و کارهای نوپا و استارتاپ‌های خلاق با رویکرد توسعه مسیر تحول و دگرگون‌سازی آموزش از اهداف بنیادی این ستاد محسوب می‌شود.

با توجه به پراکندگی بالای شرکت‌ها و فعالان خلاق در سراسر استان‌ها و مناطق کشور ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق و دبیرخانه برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق وابسته به این ستاد تلاش می‌کنند تا در راستای عدالت آموزشی از وبینارها و دوره‌های آموزشی قابل اجرا در شهرستان‌های مختلف حمایت کنند.

بر این اساس از روز 30 دی ماه سلسله کارگاه های آموزشی و وبینارهای خلاقی در استان های کشور برنامه  ریزی شده است و برگزاری رویدادهای آموزشی و وبینارهای مختلف در حوزه صنایع نرم و خلاق و فناورانه با حمایت و همکاری ویژه مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در دستورکار قرار گرفته است.

وبینار مدیریت کسب و کارهای فناورانه از جمله این کارگاه‌های برخط است که 30 دی ماه در همدان برگزار می‌شود.

ایجاد و مدیریت برند در کسب و کارهای نوپا و در حال رشد نام وبینار آموزشی دیگری است که در شهرقزوین برگزار می‌شود. تاریخ برگزاری این وبینار نیز  30 دی ماه 1399 است.

مدیریت هوشمند استراتژیک با نگرش 360 درجه، نام یکی دیگر از این وبینارها است که میزبان، فعالان خلاق آذربایجان شرقی خواهد بود. این رویداد برای 1 بهمن ماه برنامه‌ریزی شده است.  وبینار نگاه جامع به برند سازی نیز در 1 بهمن ماه در اصفهان برگزار می‌شود.

نکات کاربردی و کلیدی در طراحی وب‌سایت، در استان البرز، آنالیز و تحلیل رقبا: روش‌ها و تکنیک‌ها در استان مرکزی و تدوین طرح کسب و کار و چشم‌انداز آن در یزد نیز نام برخی دیگر از این دوره‌های آموزشی است.

فعالان استارتاپی و تمامی علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و حضور در این وبینارها به آدرس اینترنتی  bizservices.ir  مراجعه کنند.

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.