clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
ویژه
library_books
عصر شتابدهی
event
1399/11/08
edit
کد خبر : 25,335

برپایی کارگاه آموزشی قوانین بانکی ویژه شرکت های خلاق

rate_review
263 کلمه - زمان مطالعه: 1 دقیقه و 29 ثانیه
شرکت‌های خلاق و استارتاپی با شرکت در دوره کارگاهی با قوانین مالی و بانکی آشنا می شوند که این رویداد با حمایت ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق برگزار می شود.

descriptionتوضیحات بیشتر

عصر آی.سی.تی، آشنایی با قوانین مالی و بانکی بویژه به دلیل تغییر قوانین صدور چک برای شرکت های خلاق و فعالان جوان حوزه کسب و کارهای نوپا موضوعی کاربردی است و از آنجایی که استارتاپ‌ها و  شرکت‌های خلاق، معمولاً  توسط جوانان فارغ‌التحصیل و فعالان فرهنگی و خلاق تاسیس می‌شود ارائه آموزش های مالی و بانکی امری کلیدی است.

با توجه به اهمیت آشنایی با بازارهای مالی و مهارت های بانکی ، سلسله کارگاه و آموزش‌های برخط و حضوری با حمایت ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق برای این فعالان برنامه‌ریزی شده است، تا شرکت‌کنندگان در این کارگاه‌ها، توانمندتر شوند.

وبینار آموزشی آشنایی با اصلاحات جدید قانون صدور چک، یکی از این کارگاه های آموزشی است که 9 بهمن ماه با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار می شود و در این کارگاه آموزشی، حاضرین نه تنها با قوانین و مقررات صدور چک و سایر اسناد مالی تعهدآور، آشنا می‌شوند، بلکه در دیگر حوزهای مرتبط با بخش مالی و بانکی نیز، مسائل و چالش‌های خود را با کارشناس مدعو در میان می‌گذارند و از وی مشاوره می‌گیرند.

فرآیند جدید صدور دسته چک و صلاحیت‌های مورد نیاز جهت اخذ دسته چک، ساز و کار جدید صدور و ظهرنویسی چک‌های عادی و تضمینی، تکالیف جدید بانک‌ها و موسسات اعتباری پس از برگشت خوردن چک، ضمانت اجراهای کیفری و جرم انگاری‌های جدید، راه‌های رفع سواثر از چک برگشتی در قانون جدید و نوآوری موجود در اصلاحات اخیر در رابطه با چک‌های حقوقی، از جمله برخی محورهای مورد بحث در این کارگاه آنلاین آموزشی است.

گفتنی است، این رویداد آموزشی 9 بهمن ماه جاری برگزار شده و انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی ایران نیز از حامیان آن است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه، می‌توانند به سامانه‌های خبری ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق و دبیرخانه برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق، وابسته به این ستاد، مراجعه کنند.

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.