clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
ویژه
library_books
عصر شتابدهی
event
1399/11/26
edit
کد خبر : 25,580

برپایی جشن دو سالگی استارتاپ آسانیسم در شتابدهنده تریگ آپ

rate_review
635 کلمه - زمان مطالعه: 3 دقیقه و 21 ثانیه
جشن تولد دوسالگی استارتاپ آسانیسم ، اولین سامانه خدمات پرستاری و پزشکی در منزل در محل کافه سینرژی شناسا برگزار شد.

descriptionتوضیحات بیشتر

عصر آی.سی.تی، آسانیسم به عنوان اولین سامانه خدمات پرستاری و پزشکی در منزل، دومین سالگرد تولد خود را در کافه سینرژی شناسا جشن گرفت، این استارتاپ از اسفند ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرده و از همان روزهای ابتدایی  مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

این استارتاپ نقش موفقیت آمیزی در تغییر فرایند سنتی بازار خدمات سلامت در منزل داشته و در واقع آسانیسم در آنلاین شدن بخش خدمات سلامت در منزل نقش مهمی را ایفا کرده است چنانکه تابحال توانسته به هزاران کاربر خدمات مراقبتی و پرستاری، پزشکی ارائه دهد و مشکلات روزمره این حوزه را برطرف کند.

این استارتاپ به عنوان کسب وکارنوپای حوزه درمان، خدماتی شامل مراقبت از سالمند، کودک و بیمار در منزل و خدمات پرستاری بالینی و پزشکی و آزمایش را در منزل ارئه کرده و و در دومین سالگرد تولد آسانیسم خدمت جدید «مراقبت های ویژه پرستاری در منزل»(icu & ccu ) را رونمایی کرد.

 

مبدا تریگ آپ، مقصد کل ایران

همه ماجرای آسانیسم از ساختمان شتابدهنده تریگ آپ شروع شد، ساختمانی که توانسته کسب و کارهای بزرگی را پرورش و رشد دهد. آسانیسم همانند بسیاری از استارتاپ ها از یک ایده شروع شد، ایده ای که برای آن تقاضا در بازار وجود دارد و همین باعث شد که به سرعت آسانیسم رشد کند و بتواند جایگاه موسسات سنتی این بازار را تصاحب کند.

آسانیسم دقیقا بر روی نیاز مشتری دست گذاشته و سیاستی که در پیش گرفته این است که مشتری در اعتماد و راحتی تمام بتواند خدمات مورد نیاز خود را از بهترین و نزدیک ترین مراکز دریافت کند.

حامد عزیزی، مدیرعامل آسانیسم در این مراسم درباره تغییرات یک سال گذشته این استارتاپ گفت: این تغییرات عملا یک پوست اندازی بوده که حاصل آن توسعه همکاری ها با دیگر مراکز بوده که با استقبال زیاد مشتریان و نهایتا رشد خدمات همراه بوده است.

وی با اشاره به سرعت توسعه این استارتاپ مطرح کرد: گرچه در یک سال گذشته آسانیسم هم در ابتدا از قافله ضرر و زیان های شیوع کرونا در امان نبود و شرکت های بزرگی دچار صدمه شدند و حتی کارشان به تعطیلی کشید، ولی با توجه به اینکه خدمات ما نیاز مشتری است روند رشد آسانیسم به روال سابق خود ادامه داد و توانست به صورت ماهیانه رشد خوبی را تجربه کند.

به گفته عزیزی، آسانیسم در روند اشتغالزایی نیز موفق بوده و مراقبان و پرستاران زیادی در کنار آسانیسم کسب درآمد دارند و این باعث شده که ما به دلیل تعهدی که به این افراد داشتیم و داریم باعث بشود که تیم آسانیسم با انرژی بیشتری بر روی هدف خود تمرکز کند و راه خود را ادامه بدهد. ماهیانه افراد مختلفی از طریق آسانیسم مشغول به کار می شوند و از این طریق امرار معاش میکنند.

از دیگر ویژگی های این استارتاپ می توان به احراز هویت سفیران و استفاده از افراد مجرب در کنار بازاریابی دهان به دهان، قابلیت امتیازدهی به خدمات توسط مشتریان و پیگیری واحد پشتیبانی از میزان رضایتمندی اشاره کرد .

 

قطار تکنولوژی آسانیسم

مدیر عامل آسانیسم درخصوص تغییرات مدیریتی و تکنیکالی در این استارتاپ عنوان کرد: ورود محمد حسن منفرد به عنوان مدیر فنی آسانیسم بود سرعت توسعه را افزایش داده و در حال حاضر آسانیسم دو اپلیکیشن ویژه خدمات دهنده و مشتریان ارائه کرده که این فرایند از طریق پلتفرم قابل مدیریت است.

وی اضافه کرد: البته مشتریان از طریق وبسایت و هم چنین تلفن با سامانه آسانیسم ارتباط بگیرند و خدمات مورد نیاز خود را ثبت نمایند.

حامد عزیزی در این رابطه می گوید که با ورود محمدحسن منفرد رشد آسانیسم بیش از پیش شد و توانستیم با فرایند دیجیتال مارکتینگی که در تیم مارکتینگ با مدیریت منیره نجاریانی بر روی جذب مشتری داشتند هم باعث شد با استفاده از تکنولوژی هایی که داشتیم به رشد قابل توجهی دست پیدا کنیم.

به گفته او، تیم فنی آسانیسم  همزمان باید بخشی از انرژی خود را صرف بهینه سازی سرویس و توسعه ویژگی های جدید کنند تا از قافله تکنولوژی و رقبا عقب نمانند، ما به شدت در حال توسعه و اصلاح زیر ساخت سیستم هستیم و همیشه چالشی که داریم بهبود سیستم برای مشتریان بوده.

عزیزی می گوید که بخش پشتیبانی آسانیسم یکی از ارکان اصلی به شمار می رود و ما حساسیت بالایی در انتخاب پشتیبان های خود می نماییم تا بتوانیم در پاسخ گویی به مشتری با لحن و احترام درست با مشتری تعامل کنند و کار مشتری را به درستی پیگیری کنند و همین دلیل باعث شده که به دلیل احترامی که به مشتری گذاشته می شود، مشتریان ترغیب به استفاده از خدمات آسانیسم دارند.

همچنین این استارتاپ مطالب بروز و مورد استفاده ای برای کاربران تولید کرده که منبع خوبی برای کسب اطلاعات کاربران در مورد بیماری ها و مطالب حوزه سلامت است.

وی درباره چشم انداز آسانیسم اعلام کرد: در حال حاضر آسانیسم در تهران و کرج فعالیت می کند ولی مشتریان زیادی از استان های دیگر با آسانیسم ارتبا می گیرند تا خدمات دریافت کنند، هدف آسانیسم ارائه خدمات در کل ایران می باشد و قصد داریم به سرعت دایره خدمات دهی را به سراسر ایران گسترش دهیم تا پاسخگو تمام مشتریان باشیم.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس http://www.asanism.com/ مراجعه کنند.

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.