clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
ویژه
library_books
عصر شتابدهی
event
1399/11/29
edit
کد خبر : 25,633
ویژه /

برپایی نهمین دوره کافه سرمایه کارن کراد با ارائه 31 استارتاپ

rate_review
353 کلمه - زمان مطالعه: 1 دقیقه و 56 ثانیه
نهمین دوره کافه سرمایه کارن کراد با ارائه 31استارتاپ و برپایی 151 جلسه بین استارتاپ‌ها و سرمایه‌گذاران در اولین روز برگزار شد.

descriptionتوضیحات بیشتر

عصر آی.سی.تی، کافه سرمایه زمستان99، توسط سامانه کارن کراد و با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی از دیروز آغاز شده و امروز به پایان می رسد.

نهمین دوره کافه سرمایه کارن کراد با حضور استارتاپ‌های منتخب و صندوق‌‌های سرمایه‌گذاری، در محل شرکت کارن کراد واقع در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، بصورت مجازی در حال برگزاری است.

رویکرد کافه سرمایه که با گردهمایی تخصصی شرکت‌ها، سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی و استارتاپ‌های برتر، برپا می شود، تسهیلگری در جذب سرمایه و ایجاد زمینه برای رشد و توسعه استارتاپ‌ها و کسب و کارهای خلاق و نوپا را در دستور کار دارد.

در کافه سرمایه، استارتاپ‌ها، فرصت ارائه طرح‌های خود را به شبکه سرمایه‌گذاران پیدا می کنند و جلسات معارفه و گفت و گویی با سرمایه گذاران حوزه فناوری خواهند یافت.

در نهمین رویداد کارن کراد، ۳۱ استارتاپ‌  و ۳۹ سرمایه‌گذار حقیقی و حقوقی شرکت دارند و تیم ۱۵ نفره کارن کراد، به برگزاری و مدیریت جلسات خصوصی سرمایه‌گذاری بین استارتاپ‌ها و سرمایه‌گذاران می‌پردازند.

این دوره از رویداد کافه سرمایه با حمایت سازمان فناوری اطلاعات ایران، ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی، شرکت تکنو تجارت، شرکت سرمایه‌گذاری جسورانه مدیریت ثروت ستارگان، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه پایدار سپهر و مرکز نوآوری و توسعه تعاون ایران و همچنین نیز با حمایت ویژه ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی در قالب هم‌سرمایه‌گذاری در حوزه‌های اینترنت اشیا، هوش مصنوعی، بلاکچین، واقعیت گسترده، ابرداده و فضای ابری و حمایت ۵۰ درصدی از مبالغ سرمایه گذاری توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران (به صورت تسهیلات) برگزار می‌شود.

در اولین روز از کافه سرمایه ۱۵۱ جلسه خصوصی آنلاین، بین استارتاپ‌ها و سرمایه‌گذاران از طرف سامانه تامین مالی و سرمایه‌گذاری کارن کراد، برنامه ریزی شد و هریک از استارتاپ‌ها در مدت زمان ۳۰ دقیقه‌ای، طرح خود را ارائه می‌کنند.

در این جلسات خصوصی، سرمایه‌گذارن به بررسی ابعاد مختلف استارتاپ می‌پردازند و در صورت علاقمندی به طرح و تمایل به سرمایه‌گذاری، تقاضای جلسات بیشتر برای مذاکره با استارتاپ‌ها را مطرح می‌کنند.

بعد از پایان هرجلسه، فرم نظرسنجی برای سرمایه‌گذاران ارسال می‌شود که نظرات و بازخوردهای آن‌ها پیرامون جلسات و طرح‌ها، توسط تیم کارن کراد دریافت و بررسی شود. در این نظرسنجی‌، سرمایه‌گذاران امتیازات خود را برای هر استارتاپ در مورد مسائلی همچون: مزیت رقابتی طرح، کامل بودن تیم، توانایی رشد طرح، کانال‌های فروش و بازاریابی و میزان خلاقیت ایده و … ثبت می‌کنند.

گفتنی است، برگزاری رویدادهای مختلف از جمله: کافه سرمایه، دمو دی، I-MEET و ... از جمله خدمات سامانه کارن کراد است، کارن کراد، کسب‌وکارها را به‌ طور دقیق برررسی و ارزیابی کرده و با برگزاری رویدادهای آنلاین و حضوری در حوزه سرمایه‌گذاری به بهبود روند سرمایه‌گذاری کمک می‌کند.

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.