clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
ویژه
library_books
عصر فناوری
event
1398/03/28
edit
کد خبر : 11,115
مدیرعامل گوگل مدعی شد

امکان حذف کامل محتوی‌های توهین آمیز وجود ندارد

rate_review
225 کلمه - زمان مطالعه: 1 دقیقه و 18 ثانیه
مدیرعامل گوگل به تازگی ادعا كرده است که به دلیل وسیع بودن شبکه یوتیوب، حذف تمام محتوی توهین‌آمیز از آن امکان‌پذیر نیست.

descriptionتوضیحات بیشتر

به گزارش عصر آی سی تی، به نقل از«سوندار پیچای»، مدیرعامل گوگل معتقد است که حذف کامل محتواي توهین‌آمیز در سایت یوتیوب که یک سایت انتشار ویدئوست، امکان‌پذیر نیست. یوتیوب بیش از هر چیز به افراد و فناوری‌هایی متکی است که ویدئوهای نقض‌کننده قوانین این شبکه را حذف می‌کنند اما باز هم به دلیل وسیع بودن سایت، نمی‌توان انتظار داشت تمام این محتوی‌ها از یوتیوب حذف شوند.
این مسئله از وقتی سر زبان‌ها افتاد که پلتفرم گوگل با بیش از 2 میلیارد کاربرد در سطح دنیا، به دلیل ضعیف عمل کردن در حذف محتواي حاوی سخنان خصمانه و تئوری‌های توطئه خشونت به آتش کشیده شد. یوتیوب تمام تلاش خود را می‌کند تا بتواند از شر این محتوی‌های نامناسب خلاص شود اما با بالاتر رفتن رتبه گوگل و کسب جایگاه بالاتر، با چالش‌های بیشتری روبه رو می‌شود.
البته مدیرعامل گوگل به این نکته اشاره کرده است که تاکنون سعی شده تا 99 درصد موارد اصلاح شوند اما هنوز هم می‌توان نمونه‌هایی از آن محتواها را مشاهده کرد. هدف آنها رسیدن به زمانی است که این خطاها به کم‌ترین درصد ممکن برسد. یوتیوب همواره سیاست‌های خود را پیرامون انواع محتواها دنبال می‌کند تا به تغییراتی که در فعالیت کاربران یا موضوعات جدید ایجاد شده پاسخ مناسب دهد.
به عنوان مثال، یوتیوب در اوایل ماه جاری اعلام کرد که از پست کردن ویدئوهای خشونت‌بار توسط کاربران جلوگیری خواهد کرد. با ممنوعیت انتشار محتواهای خشونت‌بار و خصمانه، یوتیوب تمرکز خود را روی محتوی‌هایی گذاشته که به اصطلاح «لب مرز» هستند. این محتواها حاوی ویدئوهایی هستند که برخلاف سیاست‌ها عمل نکرده اما جزء محتواهای خصمانه طبقه‌بندی می‌شوند.
 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.