clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
ویژه
library_books
عصر شتابدهی
event
1398/07/16
edit
کد خبر : 14,074
محصولات ایرانی در جیتکس ارائه شد؛

دبی فرصتی برای دانش‌بنیان‌های ایرانی در خاورمیانه

rate_review
328 کلمه - زمان مطالعه: 1 دقیقه و 48 ثانیه

create نسرین حسینی

دبی مرکز مناسبی برای دانش‌بنیان‌های ایرانی در خاورمیانه محسوب می‌شود، شهری که اکنون شرکت هایی ایرانی با حضور در بزرگترین رویداد‌ آن به بازارهای جدید برای صادرات محصولات خود فکر کنند.

descriptionتوضیحات بیشتر

عصر آی.سی.تی، نمایشگاه جیتکس دبی 2019  که برترین رویداد فناوری در آسیا، خاورمیانه و آفریقا است، به خاطر بزرگی و اهمیت همواره مورد توجه صادرکنندگان سخت افزارها و نرم افزارهای مختلف از سراسر جهان است.

با توجه به اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان برای معرفی محصولات خود نیاز به دیده شدن دارند، از این رو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان بخشی از بسته حمایتی خود سعی می کند مقدمات حضور این شرکت‌ها را در رویدادهای بین الملی فراهم کند.

حمایت از برگزیدگان نمایشگاه الکامپ در جیتکس دبی

ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی عرصه‌های بسیار متنوعی را پوشش می‌دهد، بخش مهمی از موفقیت‌های فناوری اطلاعات، مخابرات و زیرساخت‌های ارتباطی به خاطر زحمات شرکت‌های دانش‌بنیان تحقق یافته است. به همین دلیل از برگزیدگان نمایشگاه الکامپ در ایران برای شرکت در جیتکس حمایت می شود. رایانش ابری، بلاک چین، سخت افزار، نرم افزار، فناوری مصرف کننده، پلت‌فرم تخصصی تجارت برای توزیع کنندگان گوشی‌های همراه، امنیت شبکه و زیرساخت و دیتا سنتر یا مرکز داده از جمله محورهای این نمایشگاه است.

 نمایشگاه جیتکس دبی (Gitex) معتبرترین نمایشگاه منطقه در زمینه فناوری و فناوری اطلاعات است و در آن جدیدترین نوآوری‌ها و فناوری های حوزه فناوری  به نمایش گذاشته می‌شود. به‌واسطه وسعت و گستردگی موضوعات فناوری اطلاعات ارائه شده (حدود 20 بخش مختلف که در بیش از 10 صنعت کاربرد دارد) و حضور غرفه داران و بازدیدکننده‌های بسیار زیاد از اقصی نقاط جهان، تقریبا همه مدیران ارشد شرکت‌های معروف دنیا و متخصصان این صنعت در این رویداد بی‌نظیر شرکت می‌کنند.

علاوه بر آشنایی با جدیدترین فناوری ها، نمایشگاه جیتکس فرصتی ویژه و بسیار مناسب برای آشنایی وایجاد ارتباط با تولید کنندگان، خرید و سفارش و دریافت نمایندگی محصولات است و هر ساله مهندسان و متخصصان زیادی از ایران در این رویداد تخصصی و مهم شرکت می کنند.

اهمیت نمایشگاه جیتکس دبی 2019

نمایشگاه جیتکس دبی به دلیل اینکه برترین رویداد فناوری در آسیا، خاورمیانه و آفریقا بوده ودبی سریع ترین رشد جهان را در زمینه مرکزیت فناوری دارد و بزرگترین گردهمایی موسسات دولتی کشورهای حوزه خاورمیانه و آفریقا (کشورهای منا)، شرکت‌های بزرگ جهانی و استارتاپ‌ها در این کشور برگزار می‌شود، از اهمیت بالایی برخوردار است.

گفتنی است این نمایشگاه در مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC) درحال برگزاری بوده و ساعات بازدید از این نمایشگاه، 11 صبح الی 19 عصر است.

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.