clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
ویژه
library_books
عصر شتابدهی
event
1398/09/13
edit
کد خبر : 15,869
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی خبر داد:

خرید محصولات شرکت‌های دانش بیان با تسهیلات لیزینگ 3 ساله

rate_review
360 کلمه - زمان مطالعه: 1 دقیقه و 58 ثانیه
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی، به توان فنی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی برای حل چالش‌ها و مسائل اساسی کشور اشاره کرد و گفت: ادعا می‌کنم که از نظر فنی هر موضوع یا مسئله‌ای را می‌توانیم حل کنیم و موضوعی که دانش فنی نیروی انسانی داخلی به آن نرسد، محدود است.

descriptionتوضیحات بیشتر

عصر آی.سی.تی،علی وحدت در رویداد ارائه نیازهای فناورانه صنعت فرودگاهی حضور دستگاه‌ها و شرکت‌های مرتبط با موضوع رویداد را مثبت ارزیابی کرد و گفت: وجود یک هماهنگ کننده در صنعت فرودگاهی برگ برنده این صنعت برای برقراری ارتباط با متقاضیان فناوری در حین رویداد و پیگیری توافق‌های بعد از رویداد است. حضور در رویدادهایی از این دست یک فرصت طلایی برای شرکت‌های دانش بنیان برای ارتباط گرفتن با صنعت فرودگاهی کشور است. حضور شرکت‌های فرودگاهی نیز برای ما مغتنم است.

او در ادامه ضمن تشریح خدمات و تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور، به تسهیلات لیزینگ این صندوق برای فروش محصولات دانش بنیان اشاره کرد و گفت: متقاضیان فناوری می‌توانند بدون دغدغه مالی نسبت به خرید محصولات شرکت‌های دانش بنیان با استفاده از تسهیلات لیزینگ 9 درصد 3 ساله اقدام کنند.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در پایان ضمن دعوت از شرکت‌های دانش بنیان برای آشنایی با انواع خدمات و تسهیلات این صندوق در اکوسیستم نوآوری و فناوری در کشور، خطاب به مدیران این شرکت‌ها گفت: شما می‌توانید از تسهیلات لیزینگ، ضمانت‌نامه‌ و کمک‌های صندوق برای اخذ استانداردهای لازم جهت عقد قرارداد با نهادها و سازمان‌ها استفاده کنید. همچنین از طبقات ۵ و ۶ ساختمان صندوق که دفاتر نوآوری‌ بانک‌ها و صندوق‌های پژوهش و فناوری در آن مستقر است، بازدید کنید و با خدمات و تسهیلات آنها آشنا شوید.

امکان رفع نیازهای فناورانه تجهیزات هوانوردی کشور از طریق شرکت‌های دانش بنیان

همچنین سیاوش امیرمکری، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در حاشیه رویداد ارائه نیازهای فناورانه صنعت فرودگاهی در جمع خبرنگاران، به رویکرد مثبت این مجموعه نسبت به تجهیزات دانش بنیان ساخت داخل اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط کشور و محدودیت‌هایی که در حوزه استفاده از تجهیزات پیشرفته ایجاد شده امکان استفاده از محصولات ساخت داخل نسبت به گذشته بیشتر شده است.

 امیرمکری، افزود: از طرف دیگر، در کشور توانمندی‌های خوبی در حوزه دانش بنیان وجود دارد. بر همین اساس امکان رفع نیازهای فناورانه صنعت فرودگاهی و تجهیزات هوانوردی کشور از طریق توانمندی‌های داخلی فراهم شده است.

او ابزارهای حمایتی صندوق نوآوری و شکوفایی را تاثیرگذار دانست و گفت: حمایت صندوق نوآوری از شرکت‌های دانش بنیان به ما نسبت به استفاده از محصولات این شرکت‌های داخلی اطمینان می‌دهد. بر همین اساس امیدواریم بخش عمده‌ای از نیازها و تجهیزات بخش‌های مختلف صنعت فرودگاهی را از این مسیر تامین کنیم.

امیرمکری اظهار کرد: قصد داریم با استفاده از تجهیزات و توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان داخلی، وابستگی خود را به تجهیزات خارجی به حداقل برسانیم.

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.