clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
ویژه
library_books
عصر شتابدهی
event
1398/10/10
edit
کد خبر : 16,643

«بایوتک بوت کمپ» حلقه اتصال دانش و بازارکار

rate_review
228 کلمه - زمان مطالعه: 1 دقیقه و 18 ثانیه
«بایوتک بوت کمپ» یکی از رویدادهای شتابدهنده اکسیژن در مرکز نوآوری نیتروی دانشگاه علم و صنعت است که با محوریت اشتغالزایی جوانان متخصص از اوایل آذرماه کلید خورده است و در بازه زمانی سه ماهه پیگیری می شود.

descriptionتوضیحات بیشتر

عصر آی.سی.تی، محمد دهدشتی مجری طرح بایوتک بوت کمپ، رویکرد اصلی برپایی این دوره تخصصی را حل مشکل جذب نیروی انسانی متخصص در بازار حرفه عنوان می کند و می گوید: این معضل در شرکت های داروسازی و سلامت بسیار مهم تر است چون فعالان این حوزه علاوه بر تخصص در پزشکی و زیست فناوری، به تکنیک های بازاریابی و فروش نیز نیاز دارند و از آنجا که محیط های آموزشی و نظری هیچ پیش زمینه ای به دانش دآموختگان این رشته ها نمی دهد، شرکت در این کارگاه می توانند آنها را در دستیابی به بازارکار هدف یاری رساند.

او درباره روند برگزاری این دوره سه ماهه که از آذرماه آغاز شده، توضیح می دهد: این طرح درواقع اتصال دهنده بخش دانشگاهی با بازار کار است، براین اساس پس از نیازسنجی نیروی انسانی موردنیاز برای اجرای پروژه ها، از خروجی دانشگاهها و نهادهای علمی افراد مرتبط شناسایی و معرفی می شوند.

دهدشتی می افزاید که بایوتک با برگزاری دوره های آموزشی جهت تقویت توان اجرایی دانش آموختگان، آنها را به تخصص موردنیاز نزدیک کرده و اینگونه نیروی حرفه ای به بازار معرفی می شود.

 این کارگاه ها براساس تخصص های لازم و نیازسنجی شده برنامه ریزی شده و در موضوعاتی چون بازاریابی، طراحی، مارکتینگ و... برگزار می شود.

به گفته او، توسعه کارآفرینی و تسهیل جذب نیروی انسانی حرفه ای از اهداف بوت کمپ تخصصی شتابدهنده اکسیژن  بوده و دقت در جذب نیروی حرفه ای، بهره وری اقتصادی، اشتغال جوانان و حذف پروسه زمانبر مصاحبه و گزینش متخصصان متبحر از مزایای شرکت دراین دوره است.

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.