clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
ویژه
library_books
عصر شتابدهی
event
1399/01/12
edit
کد خبر : 19,238

حمایت شرکت نفت از فعالان حمل‌و ‌نقل اینترنتی کالا

rate_review
227 کلمه - زمان مطالعه: 1 دقیقه و 18 ثانیه
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از فعالان حمل‌و ‌نقل اینترنتی کالا با اعطای طرح های تشویقی سوخت حمایت می کند.

descriptionتوضیحات بیشتر

عصر آی.سی.تی، مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اعطای مشوق‌های سوختی به فعالان بخش حمل‌ونقل اینترنتی کالا خبر داد.

شهرام رضایی در این باره گفت: وسایل حمل‌ونقل اینترنتی فعال در بخش حمل‌ونقل کالا که روزانه حداقل ۲۰ مسیر پیمایشی برای جابه‌جایی کالا انجام دهند، ۲۰ درصد سهمیه تشویقی به‌صورت اعتباری دریافت خواهند کرد.

او افزود: این طرح با همکاری وزارت کشور و بر اساس پیمایش ثبت شده در سامانه برای تاکسی و موتورسیکلت‌های اینترنتی اجرایی خواهد شد.

مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هدف از اجرای این طرح را تشویق مردم به خرید اینترنتی، حمایت از فعالان بخش حمل‌ونقل اینترنتی کالا و نیز کاهش ترددهای درون شهری در شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور اعلام کرد.

استفاده از فناوری های پیشرفته برای مدیریت یکپارچه حمل و نقل، با آنلاین و هوشمند سازی تمامی مراحل حمل و نقل کالا همچون مدیریت آنلاین پایانه ها، مدیریت هوشمند لجستیک، اتصال هوشمند صاحبان بار به شرکتهای حمل و نقل، ارتباط هوشمند رانندگان با شرکت های حمل و نقلی، تکنولوژی کنترل روندها و امنیت لجستیک ، نوبتدهی غیر حضوری و ... با بهره گیری از اپلیکیشن ها  و بستر انفورماتیکی هوشمند برای آسان سازی، ایمن سازی، بهینه سازی و هوشمند سازی حمل و نقل کالا در سراسر جهان و در ایران مورد استفاده است.

بر همگان پوشیده نیست، در شرایط بحران جهانی کرونا استفاده از کسب و کارهای اینترنتی و مجازی برای کاهش تردد افراد در محیط های عمومی از اهمیت وافری برخوردار بوده و نقش پررنگ کسب و کارهای فناورانه بیش از پیش نمود می یابد.

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.