clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
ویژه
library_books
عصر شتابدهی
event
1399/01/18
edit
کد خبر : 19,345

حمایت از شکل‌گیری شتاب‌دهنده‌های حوزه اقتصاد دیجیتال

rate_review
170 کلمه - زمان مطالعه: 0 دقیقه و 56 ثانیه
در سال جدید شکل‌گیری شتاب‌دهنده‌های حوزه اقتصاد دیجیتال در کشور حمایت می شوند.

descriptionتوضیحات بیشتر

عصر آی.سی.تی،  دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری معتقد است که توجه به شتاب‌دهنده‌ها به عنوان یکی از حلقه‌های اصلی زیست‌بوم فناوری و نوآوری یک ضرورت است.

مهدی محمدی دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری با اشاره به نامگذاری امسال به نام «جهش تولید»، می‌گوید: یکی از اولویت‌های کاری ستاد در سال 99، برای تحقق شعار امسال، حمایت از شکل‌گیری شتاب‌دهنده‌های حوزه اقتصاد دیجیتال در کشور است.

به گفته او، شتابدهنده ها، بازیگرانی در صحنه فناوری کشور هستند که قرار است چرخ زیست‌بوم فناوری، نوآوری و کارآفرینی کشور را با سرعت بالاتری بچرخانند و یاریگر دانش‌بنیان‌ها شوند.

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری  با اعلام این مطلب، می‌گوید: دانش‌بنیان‌ها و شتاب‌دهنده‌ها از مصادیق مهم جهش تولید در کشور محسوب می‌شوند. عناصری که چند سالی است بخش بزرگی از بار اقتصادی کشور را به دوش می‌کشند.

آن‌طور که محمدی می‌گوید: تاکنون 16 شتاب‌دهنده در این عرصه فعال شده‌اند که امسال هم برنامه‌های جدی و مستمری برای افزایش این تعداد دریم. ما معتقدیم که باید ظرفیت و توانمندی این حلقه‌های مهم اقتصادی را ببینیم و برای توسعه کشور از آن‌ها استفاده کنیم.

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.