clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
ویژه
library_books
عصر شتابدهی
event
1399/05/11
edit
کد خبر : 22,119
ویژه /

24مرداد، آخرین مهلت عضویت در مرکز رشد پارک پردیس

rate_review
269 کلمه - زمان مطالعه: 1 دقیقه و 31 ثانیه
فراخوان سیزدهمین دوره جذب اعضا در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس، از 7 مرداد آغاز شده و تا 24 مرداد ماه ادامه دارد.

descriptionتوضیحات بیشتر

عصر آی.سی.تی، فراخوان عضویت در مرکز رشد پارک پردیس از میان گروه های خلاق بوده و استارتاپ ها یا شرکت‌های نوپای فعال در حوزه‌های «مکانیک پیشرفته و مکاترونیک»، «برق و تجهیزات الکترونیکی»، «نانوتکنولوژی و مواد پیشرفته»، «سلامت و تجهیزات پزشکی»، «فناوری‌های دیجیتال و IT » و «انرژی‌های تجدید پذیر» می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

فرصت مناسب برای کسب و کارهای نوپای نوآورانه برای استقرار در بزرگترین پارک فناوری کشور واستفاده از خدمات متنوع تجاری‌سازی و کسب و کاراز مزایای عضویت در این مرکز است.

«همجواری با بیش از۴۲۰۰ نیروی متخصص و ۲۵۰ شرکت فناور و دانش‌بنیان»، «اسقرار در فضای کاری اشتراکی»، «شناخت بازار هدف»، «استفاده از منتورهای مرکز»، «اطلاع‌رسانی و شبکه سازی» و «آموزش و توسعه مهارت‌های فردی و تیمی» از دیگر ویژگی های استقرار در مرکز رشد فناوری نخبگان خواهد بود.

تسریع روند تجاری‌سازی طرح‌ها از دیگر مزایای عضویت در پارک بوده و این مرکز با «داشتن شبکه گسترده همکاران (خصوصی و دولتی)»، «ارائه امکانات وخدمات پشتیبانی»، «هدایت و نظارت بر روند پیشرفت واحدهای فناوری عضو» و همچنین «ارائه خدمات تخصصی و تخصیص فضای استقرار» تیم های خلاق را حمایت می کند.

متقاضیان  برای عضویت در مرکز رشد نخبگان فناوری لازم است  حداکثر تا 24 مردادماه به سایت مرکز رشد فناوری نخبگان مراجعه کرده و با تکمیل و ارسال فرم عضویت توسط صاحبان ایده، ارائه اطلاعاتی در مورد تیم کاری و طرح مورد نظر از این فرصت استفاده کنند.

در صورت تایید اولیه طرح، جلسه معارفه به صورت عمومی و جلسه مصاحبه به صورت اختصاصی برگزار شده تا طرح‌ها از جنبه‌های فنی و تجاری مورد بررسی قرار گیرند.

در گام بعدی با تایید کارشناسان مربوطه، تیم‌هایی که مورد پذیرش اولیه قرار گیرند به مدت ۱۲ هفته در فضای کاری اشتراکی، به صورت فشرده برخی مهارت‌های مهم و اصلی راه‌اندازی و مدیریت کسب و کارهای نوآورانه را فرا گرفته و در پایان این دوره از طرح خود دفاع می‌کنند.

نهایتا در صورت تائید طرح، تیم‌ها به عنوان عضو پیش رشد، پذیرش می‌شوند.

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.