clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
ویژه
library_books
عصر شتابدهی
event
1399/05/26
edit
کد خبر : 22,495
ویژه /

فراخوان جذب استارتاپ‌های سلامت و کشاورزی در اسمارت ایکس

rate_review
278 کلمه - زمان مطالعه: 1 دقیقه و 33 ثانیه
شتابدهنده اسمارت ایکس (Smartx) با هدف ایجاد کسب و کارهای خلاقانه ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی فراخوان جذب استارتاپ‌های سلامتی و کشاورزی را اعلام کرد.

descriptionتوضیحات بیشتر

عصر آی.سی.تی، شتابدهنده اسمارت ایکس  با جذب تیم های خلاق و فراهم کردن بسترهای مناسب مالی و آموزشی، توسعه اقتصاد خلاق در حوزه کشاورزی و سلامت را محور فعالیت های خود قرار داده تا با گفتمان سازی میان فعالان اقتصادی بزرگ و استارتاپ‌ها، گامی در راستای رشد کسب و کارهای نوپا و توسعه اقتصادی کشور بردارد.

استفاده از شبکه وسیعی از فعالان حوزه اقتصاد و فناوری منجر به جذب سرمایه‌های مالی مورد نیاز استارتاپ‌ها شده و ایده های خلاق را به ثمر می رساند.

حوزه فعالیت تیم های این شتابدهنده  شامل کشاورزی هوشمند، مزرعه های نسل بعد، کشاورزی دقیق و تجزیه و تحلیل پیش بینی ها، بازارگاه آنلاین، رباتیک و پهپاد، سنسورها و سامانه های هوشمند، داده های گیاهان و تجزیه و تحلیل با استفاده از هوش مصنوعی  و دیگر حوزه های نوآورانه مرتبط در زمینه کشاورزی هوشمند خواهد بود.

همچنین در بخش سلامت هوشمند نیز موضوعاتی همچون ابزار پوشیدنی، تجزیه و تحلیل داده های بزرگ، بیمه و قیمت گذاری داروها، زنجیره تامین، تصویربرداری و تشخیص، سلامت از راه دور  و دیگر حوزه های نوآورانه مرتبط در زمینه سلامت هوشمند در این شتابدهنده مورد توجه قرار دارد.

از مزایای شرکت در اسمارت ایکس برای تیم ها، صاحبان ایده و کسب و کارها می توان به  سرمایه گذاری نقدی در دوره پیش شتابدهی، سرمایه گذاری نقدی در دوره شتابدهی، فضای کار اشتراکی برای تیم های استارتاپی، برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی مورد نیاز استارتاپ ها اشاره کرد.

بهره مندی از شبکه مربیان شتابدهنده جهت پیشبرد اهداف و توسعه بازار، دسترسی به شبکه گسترده‌ای از شرکت‌ها و نهادهای حوزه کشاورزی و سلامت و  زمینه‌سازی برای تامین مالی و جذب سرمایه مراحل آتی از دیگر خدمات قابل دسترس برای استارتاپ ها خواهد بود.

شایان ذکر است، استارتاپ ها و شرکت های خلاق علاقه مند برای کسب اطلاعات بیشتر و درخواست پذیرش در این رویداد می توانند به آدرس www.smartxacc.ir مراجعه کرده و یا با شماره تماس ۰۲۱- ۹۱۳۰۳۵۳۵  داخلی ۴ تماس حاصل نمایند.

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.