clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
ویژه
library_books
عصر شتابدهی
event
1399/05/28
edit
کد خبر : 22,572
ویژه / با دعوت از شرکت‌ها نوآور و خلاق

پارک ملی علوم ، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی فراخوان داد

rate_review
242 کلمه - زمان مطالعه: 1 دقیقه و 23 ثانیه
پارک ملی علوم ، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی با دعوت از استارتاپ ها و شرکت‌ها نوآور و خلاق فعال در حوزه صنایع خلاق فرهنگی و هنری فراخوان داد.

descriptionتوضیحات بیشتر

عصر آی.سی.تی، پارك ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، فراخوانی در نظر دارد تا برای استقرار استارتاپ‌های خلاق و فرهنگی از میان شرکت های خلاق فعال در حوزه‌هایی چون گردشگری، صنایع‌دستی، نقاشی، طراحی، مجسمه‌سازی، طراحی صنعتی، معماری، عکاسی، گرافیک، موسیقی، مد و پوشاک، رسانه، بازی‌های رومیزی، تبلیغات، هنرهای نمایشی، فیلم و ویدئو، اشیای هنری و عتیقه‌جات، انتشارات و بسته‌بندی و... گزینش کند.

استارتاپ ها با حضور در این مرکز می توانند از امکانات آن برای راستای رشد و تعالی خود استفاده کرده و از مزایایی چون زیرساخت‌های مشترک در قالب فضای اداری، سالن‌های همایش، اتاق‌های جلسات و کتابخانه تخصصی، و ... برخوردار شوند.

از دیگر مزیت های حضور شرکت‌ها و استارتاپ‌های خلاق و فرهنگی در پارک ملی علوم می توان به برگزاری دوره‌های آموزشی، خدمات مشاوره‌ای مالی، حقوقی، فنی، مدیریتی، فرهنگی، هنری ، عارضه‌یابی و کسب‌وکار و ایجاد بسترهای لازم جهت ارتباط با مؤسسات و افراد سرمایه‌گذار در داخل و خارج کشور  اشاره کرد.

همچنین این شرکت‌ها و هسته‌های خلاق می‌توانند از ارتباطات ایجادشده با سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی مرتبط با صنایع فرهنگی، بهره‌مند شوند. تسهیل ارتباط با نیروی متخصص و جوان دانشگاهی و تأمین نیروی کار باتجربه در عرصه صنایع فرهنگی، دیگر امتیاز حضور در این مرکز است.

تسهیل دسترسی به بازار، امکان مشارکت در پروژه‌های پیشران پارک، ارتباط با شبکه ملی جهاد دانشگاهی( پارک‌ها، مراکز رشد و...) و سایر مزایای قانونی مرتبط با شرکت‌های مستقر در پارک‌های علم و فناوری، از جمله دیگر خدماتی است که به شرکت‌ها و استارتاپ‌های مستقر ارائه می‌شود.

فعالان نوآور و شرکت های خلاق علاقه مند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق به آدرس http://ircreative.isti.ir/  مراجعه کنند.

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.