clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
ویژه
library_books
عصر شتابدهی
event
1399/09/18
edit
کد خبر : 24,605
بصورت رایگان؛

کمپین دو روزه توانمندسازی ویژه دانش بنیان ها برگزار می شود

rate_review
168 کلمه - زمان مطالعه: 0 دقیقه و 55 ثانیه
«کمپین 2 روزه توانمندسازی» عنوان رویداد آنلاینی است که با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و شهرک صنعتی مبارکه اصفهان برگزار می‌شود.

descriptionتوضیحات بیشتر

به گزارش عصر آی.سی.تی، کمپین توانمندسازی، یک رویداد آنلاین بوده و برگزاری این کمپین آموزشی به صورت رایگان است.  در این رویداد مجموعه‌ای از کارگاه‌های آموزشی و جلسات تخصصی مورد نیاز واحدهای صنعتی  و فناور برگزار می‌شود.

کمپین دوروزه توانمندسازی توسط شرکت سنجش و دانش آیریک ویژه شرکت‌های فناور، دانش‌بنیان، خلاق و صنعتی در راستای تجاری‌سازی طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه برنامه ریزی شده است.

در قالب این کمپین 2 روزه، همچنین چند وبینار نیز برگزار می‌شود. استراتژی بازاریابی با تاکید بر بازار داخلی یکی از نشست ها است که 25 آذر ماه برگزار می شود. برگزاری نشست‌های اصول بازاریابی صادراتی 26 آذر ماه و اصول بازاریابی و مدیریت فروش آنلاین 26  ماه نیز، از دیگر برنامه های این رویداد است.

برنامه‌ریزی بازاریابی و استراتژی ورود به بازار، بازاریابی دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی محتوایی برای کسب‌وکارها، تدوین و اجرای برنامه بازاریابی، بـازاریـابی و فــروش، بـازاریـابی بیـن‌المــلل و تحـقیقـات بـازار، از جمله سرفصل‌های مشاوره ارائه شده در این کمپین است.

شایان ذکراست،  تمامی خدمات و برنامه‌های کمپین با حمایت کامل معاونت علمی فناوری ریاست‌جمهوری به صورت رایگان ارائه می‌شود.

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.