clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
ویژه
library_books
عصر شتابدهی
event
1399/10/22
edit
کد خبر : 25,108
ویژه /

جذب سرمایه 8 تیم فناور در دوشنبه های استارتاپی

rate_review
290 کلمه - زمان مطالعه: 1 دقیقه و 37 ثانیه
8 تیم فناور در 14 دوره برپایی سلسله رویدادهای دوشنبه های استارتاپی موفق به جذب سرمایه‌گذار با ارزش 270میلیارد تومان شدند.

descriptionتوضیحات بیشتر

به گزارش عصر آی.سی.تی، مصطفی بغدادی، مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی امروز در پانزدهمین رویداد جذب سرمایه گذاری دوشنبه‌های استارتاپی در حوزه معدن، بیان کرد: تاکنون ۲۷۰ میلیارد تومان سرمایه در طی ۱۴ دوره رویداد دوشنبه‌های استارتاپی جذب شده است.

بغدادی با اشاره به جایگاه رویدادهای دوشنبه‌های استارتاپی پس از برگزاری پانزده دوره، اظهار کرد: در ۱۴ رویداد برگزار شده ۹۰ تیم طرح‌های فناورانه خود را ارائه کردند که از این تعداد ۸ تیم موفق به جذب سرمایه‌گذار شدند و در این رویدادها ۲۷۰ میلیارد تومان برای طرح‌ها جذب سرمایه‌گذاری شده است.

وی با اشاره به خدمات و تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی در این رویداد مطرح کرد: در این صندوق نسبت به ارائه صدور انواع ضمانت‌نامه‌ها مانند شرکت در مناقصه‌ها و مزایده‌ها، ضمانت حسن انجام کار و پیش‌پرداخت ارائه در حوزه سرمایه‌گذاری به شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام شده است.

مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی عملکرد این صندوق در برگزاری این رویداد را ۱۰ درصد عنوان کرد و یادآور شد: حمایت‌های این صندوق از مرحله تولید اولیه تا تجاری‌سازی را پوشش می‌دهد.

به گفته بغدادی، علاوه بر آن انواع طرح‌های سرمایه گذاری توسط صندوق‌های پژوهش و فناوری به عنوان عاملین صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور تامین سرمایه در اکوسیستم نوآوری ارائه شده است.

بغدادی با تاکید بر اینکه خدمات توانمندسازی بلاعوض صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه شده است، یادآور شد: ما تلاش کردیم که منابع و خدمات این صندوق محدود به شرکت‌های دانش‌بنیان نباشد و با برگزاری رویدادهای فناورانه مانند دوشنبه‌های استارتاپی درصدد هستیم تا شرکت‌هایی که شرایط مندرج در قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را ندارند، بتوانند از خدمات اکوسیستم نوآوری کشور بهره‌مند شوند.

مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق‌های پژوهش و فناوری به عنوان عاملین کلیدی صندوق نوآوری تسهیلاتی را در اختیار استارتاپ‌ها و شتابدهنده‌ها قرار می‌دهد.

وی با اشاره به طرح هم سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری با تاکید بر اینکه رویداد امروز در این راستا برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: ما با برگزاری چنین رویدادهایی تلاش کردیم که منابع صندوق محدود به شرکت‌های دانش‌بنیان نشود، ضمن آنکه تسهیلات لیزینگ برای خریداران غیر دانش‌بنیان در این صندوق تعریف شده تا آنها بتوانند محصولات دانش‌بنیان را خریداری کنند.

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.