clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
ویژه
library_books
عصر شتابدهی
event
1399/02/23
edit
کد خبر : 20,269

فراخوان چهارمین رویداد «نوپاهای همگرا»

rate_review
249 کلمه - زمان مطالعه: 1 دقیقه و 25 ثانیه
چهارمین دوره رویداد «نوپاهای همگرا» با رویکرد توسعه کسب و کارهای استارتاپی فراخوان داد.

descriptionتوضیحات بیشتر

عصر آی.سی.تی،  اولویت رویداد «نوپاهای همگرا» در 61 محور موردتوجه بوده تا رفع نیازهای کشور در حوزه‌های مورد نیاز و شاخص با سرعت بیشتری انجام شود.

 31 خرداد ماه مهلت ارسال طرح‌های استارتاپی برای شرکت در چهارمین دوره از فراخوان «نوپاهای فناوری‌های همگرا» اعلام شده تا طرح‌های برگزیده نوپاهای فناوری‌های همگرا به سرمایه‌گذاران، مشتریان و حامیان بالقوه معرفی شوند.

این فراخوان اواخر بهمن ماه سال گذشته توسط مرکز راهبردی فناوری‌های همگرا معاونت علمی و با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان منتشر شد. بر اساس آن طرح‌های انتخاب شده می‌توانند از تسهیلات و حمایت‌هایی برخوردار شوند. آموزش اصول کسب و کار، توسعه محصول و ارائه به سرمایه‌گذاری یکی ازاتفاقاتی است که برای برگزیدگان رخ می‌دهد. همچنین ارائه خدمات ارزیابی، مشاوره و منتورینگ بهره مند می‌شود و به آنها برای استقرار در فضای کار کمک می‌شود.

ارائه 15 خدمت مشاوره‌

تیم‌های حاضر در این فراخوان 15 توع خدمات مشاوره تا زمان توسعه کسب و کار خود دریافت می‌کنند که می‎توان به مشاوره‌های توسعه کسب و کار، ثبت پتنت و توسعه محصول اشاره کرد. همچنین آنها تا زمان پیشرفت فنی فعالیت خود از حمایت‌های مالی بهره مند می‌شوند. پس می‌توان گفت طرح‌ها شتابدهی می‌شوند و این فراخوان مانند یک شتابدهنده برای استارتاپ‌های نوپا در حوزه همگرا عمل می‌کند.

61 محور در این فراخوان مد نظر قرار داد که می‌توان به ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته، ملزومات و تجهیزات پزشکی، مواد پیشرفته، کشاورزی و صنایع غذایی و فرآورده‌های پیشرفته حوزه تشخیص و درمان اشاره کرد. یکی از تفاوت‌های فراخوان چهارم با دوره‌های پیشین نیز همین گسترش محورها است که بر اساس اولویت‌های کشور و حرکت به سمت رفع نیازها انجام شده است.

علاقه مندان در هریک از حوزه‌ها که حداقل یک نمونه اولیه از طرح خود را دارند که در ساخت آن از دو فناوری همگرا استفاده شده است می‌توانند از فرصت ایجاد شده در این فراخوان بهره مند شوند.

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.