clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
ویژه
library_books
عصر شتابدهی
event
1399/02/27
edit
کد خبر : 20,366
29 اردیبهشت آنلاین برگزار می شود

همایش سراسری بازاریابی و فروش دانش‌بنیان ها

rate_review
206 کلمه - زمان مطالعه: 1 دقیقه و 12 ثانیه
همایش سراسری بازاریابی و فروش دانش‌بنیان ها 29 اردیبهشت به صورت آنلاین و در قالب (وبینار) برگزار می شود.

descriptionتوضیحات بیشتر

عصر آی.سی.تی،  رویداد «بازاریابی و فروش به همراه معرفی خدمات بازاریابی مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان » سعی دارد تا دانش بنیان ها را با خدمات متنوع مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حوزه بازاریابی آشنا سازد.

استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان، در راستای توسعه بازاریابی و فروش محصولات به خدمات متنوعی در حوزه بازاریابی نیاز دارند که برای آشنایی بیشتر شرکت‌های دانش بنیان با این خدمات و تقویت بنیان‌های علمی در بخش بازرگانی این شرکت‌ها، یک همایش بزرگ آنلاین برگزار می‌شود.

تحقیقات بازار کاربردی برای کسب و کارها و شناسایی ویژگی‌های مطلوب محصول از جمله سرفصل‌های است که در این گردهمایی آنلاین به آنها پرداخته می‌شود.

همچنین مدیران شرکت های دانش بنیان و مدعوین می‌توانند با مباحثی همچون اصول  قیمت گذاری و تحلیل بازار و انتخاب بازار هدف در حوزه بازاریابی بیشتر آشنا شوند.

 انتخاب بهترین راه های فروش و مسائل مرتبط با حوزه روابط عمومی و تبلیغات، دیگر موضوعاتی است که توسط تیم کارگزار این همایش برای بحث  و بررسی در مورد آنها برنامه‌ریزی صورت گرفته است.

 همچنین مشاور مدعو به این همایش، چند راه کاربردی برای توسعه فروش را به مدیران شرکت‌های دانش بنیان عرضه می‌کند و در زمینه  طراحی فرایند فروش و پشتیبانی و ارتباط با مشتریان نیز توضیحاتی ارائه خواهد داد.

این همایش سراسری و آنلاین در روز دوشنبه 29 اردیبهشت ساعت 11 برگزار شده و علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس bizservices.ir  مراجعه کنند.

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.