clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
ویژه
library_books
عصر شتابدهی
event
1399/03/13
edit
کد خبر : 20,692
با واگذاری فضای کار اشتراکی

دانشکده پست و مخابرات از از استارتاپ ها حمایت می کند

rate_review
220 کلمه - زمان مطالعه: 1 دقیقه و 16 ثانیه
دانشکده پست و مخابرات با واگذاری فضای کار اشتراکی به کارآفرینان ازشرکت‌های استارتاپی و نوپای فعال حمایت می کند.

descriptionتوضیحات بیشتر

عصر آی.سی.تی، در فراخوان واگذاری فضای کار اشتراکی به کارآفرینان در دانشکده پست و مخابرات آمده است: این دانشکده با تمرکز بر الگوهای نوین آموزشی به دنبال حمایت از رشد کسب و کارهای نوین و توسعه مهارت‌های دیجیتال برای افزایش اشتغال است.

 دانشکده پست و مخابرات بر حمایت و توسعه نوآوری در‌ حوزه آموزش های تخصصی از طریق تهیه نرم افزارهای آموزش تعاملی در حوزه فناوری‌های دیجیتالی نوظهور ( نظیرIOT  ؛ بلاکچین؛ داده های بزرگ؛ هوش مصنوعی؛ رباتیک و غیره) تاکید دارد.  از این رو در نظر دارد نسبت به فراهم کردن  فضای کار اشتراکی برای نیروهای جوان و متخصص در قالب تیم های استارتاپی ( تا سه نفر) از ایده‌های نو حمایت کند.

علاقمندان می‌توانند از تاریخ ۱۱ خردادماه تا اول تیر ۹۹ مدارک خود را اعم از رزومه، آخرین مدرک تحصیلی اعضای گروه، تصویرکارت ملی و  یک عدد عکس ۴*۳ پس از مراجعه به وبسایت دانشکده به نشانی www.ictfaculty.ir   فرم تکمیل فرم ارائه ایده خود را تکمیل کنند و به همراه تصویر مدارک به آدرس ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند.

دانشکده پس از دریافت و بررسی مدارک فوق در کمیته احراز صلاحیت، ۴ مورد از بهترین و عملیاتی‌ترین ایده‌های دریافتی را انتخاب و مطابق قرارداد تنظیمی بین طرفین و مطابق قوانین و ضوابط عمومی مربوطه، در مدت مشخص شده در قرارداد، به تیم‌های منتخب اجازه حضور و فعالیت در دانشکده را صادر می‌کند.

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.