clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
ویژه
library_books
عصر شتابدهی
event
1399/04/04
edit
کد خبر : 21,085
ویژه /

آنلاین شدن 30هزار فروشگاه سنتی تهران در «راندنو»

rate_review
582 کلمه - زمان مطالعه: 3 دقیقه و 5 ثانیه
30هزار کسب و کار سنتی واقع جنوب تهران در راندنو آنلاین شدند و براین اساس بیش از 12 هزار کالا در این سایت وجود دارد.

descriptionتوضیحات بیشتر

امروزه خرید و فروش آسان اینترنتی، حلقه مفقود شده بخش سنتی بازار است. تمرکز زیاد فروشگاه ها و نمایندگان فروش در قلب بازار تهران، ترافیک، آلودگی هوا و آلودگی صوتی زیادی را به همراه داشته است. راندنو برای حل این مشکلات و آسان تر شدن فرآیند خرید و فروش، یک پلتفرم بزرگ راه اندازی کرده است که بدون نیاز به حضور فیزیکی، دست خریداران را مستقیماً در دست فروشندگان قرار می دهد.

 

موضوعات و حوزه های کاری راندنو

سایت راندنو به صورت تخصصی، حوزه های برق، ابزار یراق، لوازم خانگی، لوازم ساختمانی و کالاهای دیجیتال را پوشش می دهد. در حوزه برق، فروشندگان خیابان لاله زار و دیگر نقاط ایران، در حوزه ابزار یراق، خیابان حسن آباد، خیابان قزوین و دیگر بازارهای ایران، در حوزه لوازم خانگی، خیابان امین حضور، خیابان شریعتی، ولیعصر و سایر نقاط ایران و در حوزه لوازم دیجیتال نیز، خیابان جمهوری و پاساژهای معتبر آن، ولیعصر و سایر شهرهای ایران، تحت پوشش سایت راندنو قرار دارند.

فروشگاه های سنتی این حوزه قریب به 30000 واحد در منطقه 12 و حوالی آن هستند. کارشناسان تولید محتوای راندنو به صورت تخصصی، کالاهای فروشندگان را به همراه مشخصات فنی و توضیحات وارد کرده و کار خریداران را جهت بررسی و انتخاب درست از طریق اینترنت آسان نموده اند.

راندنو و خریداران

در سایت راندنو، خریداران با هزاران کالا به همراه تصویر و مشخصات فنی روبرو می شوند و با یک کلیک می توانند کالای مورد نظر خود را انتخاب کرده و برای سفارش اقدام نمایند. پس از انتخاب کالا توسط خریداران، کافیست دکمه "لیست فروشندگان" فشرده شود تا لیست فروشندگان و مشخصات آنها از جمله آدرس، شماره تماس، نقشه مسیریابی فروشگاه، موبایل مدیریت و مشخصات شبکه های اجتماعی فروشگاه، برای خریدار به نمایش درآید. خریدار پس از انتخاب فروشنده می تواند جهت سفارش، با فروشگاه  مورد نظر تماس حاصل کند. از امکانات دیگر برای خریداران، امکان مقایسه یک کالا با کالاهای دیگر، امکان مقایسه قیمت یک کالا در چندین فروشگاه و امکان مشاهده قیمت لحظه ای ارز، سکه و شاخص بورس می باشد.

هر خریدار می تواند به صورت کاملاً رایگان، درخواست خرید (استعلام) خود را به صورت متنی و یا در قالب دلخواه مانند pdf، word، excel و image در سایت منتشر کرده و در لحظه از چندین فروشگاه پیش فاکتور دریافت نماید. این قابلیت برای خریدارانی که لیست خرید متنوعی داشته و تمایل دارند که قیمت کل را از چندین فروشگاه دریافت نمایند، بسیار جذاب و مفید خواهد بود. تمامی امکانات برای خریداران رایگان بوده و راندنو هیچگونه سودی بابت خرید و فروش و برقراری ارتباط میان دو طرف معامله دریافت نخواهد کرد.

راندنو و فروشگاه ها

فروشندگان حوزه های برق، ابزار یراق، لوازم خانگی، لوازم ساختمانی و کالاهای دیجیتال می توانند در سایت راندنو ثبت نام کرده و کالاهای خود را قیمت گذاری نمایند.

در حال حاضر بیش از 12 هزار کالا در سایت راندنو وجود دارد و در صورت نیاز، هر فروشنده پس از ثبت نام، می تواند لیست کالاهایی که در سایت موجود نیست را برای کارشناسان راندنو ارسال کند. تیم پشتیبانی راندنو، کالاها را به همراه محتوا، مشخصات فنی و تصویر در سایت قرار می دهد و از آن پس، قیمت گذاری توسط فروشنده صورت می گیرد.

فروشندگان می توانند از تمامی نقاط کشور در سایت راندنو ثبت نام کرده و با خریداران در ارتباط باشند. راندنو جهت اعتمادسازی و حمایت از کسب و کارها، یک پکیج رایگان همیشگی و محدود را برای فروشندگان در نظر گرفته است. این پکیج عضویت، کاملاً رایگان بوده و در قابلیت هایی همچون تعداد کالای مجاز برای قیمت گذاری، تعداد درخواست خرید دریافتی و تبلیغات در سایت، نسبت به پکیج های دیگر محدودیت هایی دارد.

علاوه بر پکیج پایه، پکیج طلایی و پکیج طلایی با بیمه نیز بصورت اشتراک سالیانه و با قیمتی بسیار مناسب ارائه شده اند. فروشندگان، علاوه بر قیمت گذاری کالا، می توانند درخواست های خرید مرتبط با حوزه خود را نیز مشاهده کرده و در صورت تمایل برای خریداران پیش فاکتور صادر نمایند. همچنین فروشندگان می توانند از قیمت لحظه ای ارز، سکه و شاخص بورس نیز باخبر شوند.

تفاوت پکیج های عضویت در تعداد کالاهای مجاز برای قیمت گذاری، تعداد مجاز جهت پاسخ به درخواست های خرید و تبلیغات فروشگاه ها در سایت و اینستاگرام است.

در آینده ای نزدیک، سایت راندنو برای صاحبان پنل های فروشگاهی و اعضای باشگاه مشتریان، یک درگاه فروش اختصاصی با شماره حساب فروشندگان بدون برداشت سود از تراکنش ها، ایجاد خواهد کرد.

تیم راندنو متشکل از نخبگان دانشگاهی، آماده خدمت رسانی به خریداران و فروشندگان به صورت 24 ساعته می باشد.

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.