clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
ویژه
library_books
عصر شتابدهی
event
1399/04/07
edit
کد خبر : 21,155
ویژه /

20 مرداد، آخرین مهلت ثبت‌نام در «اینوتکس 2020»

rate_review
294 کلمه - زمان مطالعه: 1 دقیقه و 38 ثانیه
ثبت نام نهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX) از دوم تیرماه آغاز شده و علاقه مندان برای شرکت در این رویداد تا بیستم مردادماه فرصت دارند.

descriptionتوضیحات بیشتر

نهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری امسال همزمان در دوقالب آنلاین و حضوری برگزار شده و یکی از ایده های نوآورانه آن برای مقابله با بحران کرونا، طراحی غرفه‌های سه بعدی در فضای مجازی است.

ارائه آخرین دستاوردهای استارتاپی

نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX) از مهمترین رویدادهای سالیانه زیست بوم نوآوری کشور بوده و این رویداد بین الملی عرصه، ارائه آخرین دستاوردهای استارتاپی کشور است.

بیش از 40 هزار بازدید کننده از کشورهای مختلف جهان در طی هشت دوره قبلی برگزاری از این نمایشگاه بازدید کردند.

اهداف نمایشگاه

گفتگو و شبکه سازی، سرمایه‌گذاری مشترک و مشارکت در پروژه های تحقیق و توسعه از جمله اهدافی است که این رخداد بزرگ دنبال می‌کند. امضای بیش از 150 تفاهم‌نامه از جمله دستاوردهای برگزاری این نمایشگاه در دوره‌های قبل است.

نهمین دوره نمایشگاه اینوتکس  نیز با تکیه بر تجارب قبلی خود، میزبان اجزای مختلف اکوسیستم نوآوری و فناوری خواهد بود. از جمله ویژگی‌های این دوره از نمایشگاه برگزاری آن به دو صورت حضوری و آنلاین است.

 به دلیل رعایت مسائل بهداشتی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، بخش‌های مختلف این نمایشگاه به صورت آنلاین برگزار می‌شود. برای آنکه حال و هوای نمایشگاه حضوری ایجاد شود، غرفه‌های نمایشگاه به صورت سه بعدی طراحی شده است و به صورت مجازی در اختیار ثبت نام کنندگان قرار می‌گیرد. در کنار بخش‌های آنلاین، برنامه‌های نیز به صورت حضوری برگزار می‌شود که با رعایت فاصله اجتماعی و با حضور تعداد محدودی شرکت کننده برگزار می‌شود.

کافه سرمایه  از جمله رویدادهای جنبی نمایشگاه است که برای ایجاد  اتصال میان سرمایه گذاران و سرمایه پذیرها برگزار می‌شود. ثبت نام نمایشگاه از 2 تیر ماه تا 20 مرداد 1399 ادامه دارد. ثبت نام کنندگان می‌توانند لینک غرفه مجازی خود را در سایت شرکت یا استارتاپ نیز قرار دهند.

به گفته اکبر قنبرپور، رئیس نهمین نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۰ ، پیش بینی شده که بیش از ۱۰۰۰ شرکت و استارت‌آپ در این دوره از نمایشگاه حضور پیدا کنند و محصولات خود را در معرض نمایش قرار دهند. همچنین امسال محصولات فناورانه حوزه سلامت با توجه به بحران کرونا در نمایشگاه حضور پررنگی خواهند داشت.

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.